總算,唱完了!!ㄚ….英文聽講的唱歌考試,原本想說會唱得很爛,因為我臨時換歌,ㄏㄏ…,
至少都有唱到啦!!原本我想唱「OCEAN DEEP」但聽到不能放有人唱得音樂,就趕快去找背影音樂,
但我找不到,所以換歌啦!因為「OCEAN DEEP」沒有音樂配合,我表達不出那種感覺;在此節錄其中一段:
*I wanna spread my wings
But I just can't fly
As string of pearl and pretty girls
Go sailing by
#Ocean deep
(So hard for me to say it)
I'm so afraid to show my feelings
(You're the only one I love)
I have sailed a million ceilings
(Just can't reveal it)
Solitary room
☆Ocean deep
(May be, may be)
Will I ever find a lover
(Maybe she has found)
Maybe she has found another
(Another)
And as I cry myself to sleep (I'll tell myself)
I know this lullaby I'll keep

Love can't you hear when I call
Can't you hear a word I say
A little love is all I ask
A little feeling when we touch
Why am I still alone
I've got a heart without a home
A little love is all I ask and that is all
所以我就唱「country road 」,這首歌我國中聽到,便愛上他了!!
現在有YouTube後,真是方便,我要找的歌一打就有,想當初要找這首「country road 」,
找到想哭ㄟ,都找不到…
今天很多人唱的歌,我碰巧都有收錄,如虹羽唱的「The Rose」,這首歌是老歌,
原唱是Bette Midler(貝蒂米勒),但我收錄的是Westlife 唱的版本,還下載mv;
QOO(盈婷)唱的Candle In The Wind 這首是艾爾頓強為「獅子王」配的電影主題曲;
國小時,總是看電視介紹西洋歌曲,雖然聽不懂,但還是看得很開心
,那時候就狂聽英文老歌,但高中就廢了…,直到去台東ㄚ…,又在次聽起英文老歌…

下午開班會,講了很多事,我都忘了差不多啦!!只有一個記得!!那便是PIZZA很好吃,ㄏㄏ,省了1餐…

晚上近12點時,解決了一個事情,我們做那個燈籠,有人幫忙啦!!ya ya ya
看樣子,小安良心發現啦!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿程自由天地~ 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()